14 januari 2009

Jag har sovit som (en oäkta) prinsessan på ärten inatt !
Sovit som en kung i hästens skönaste säng !
Åååh, ville inte alls stiga upp idag, sova är en Gud gåva ! :D

Idag sa mor att mommo är lika pigg som vanligt och kanske piggare,
fan va nice :D
Mor åker hem idag : (
Men vi ska gå lite senare till mommo, vi vill ju inte att hon ska vara ensam.
Hoja, stackars moffa som är ensam, eller jo, Bella är ju där,
men han kan ju inte tjaffsa med hon : p
Vad glad han ska bli när mommo kommer hem !
Ser som en bild att han kommer flyga på hon med en bamse kram när
gumman kommer in genom dörren, alltså, mommo gav ju han en PUSS
när han låg inlagt på sjukhuset för nått år sen. (Dom är inte keliga av sig, haha)

Men lite irriterad är jag ändå på sjukhuset, hon har ju vart där sen måndag,
nu tror dom att det är något med gallan så dom beställde(?) en maskin som
kommer IMORGON... Kiruna sjukhus är ett skämt.
Ta hit Grey´s Anatomy gänget istället vettja, skulle nog funka bättre.
Tycker Kiruna sjukhus personalen kan anstränga sig lite mer
och direkt när dom får en ny patient !
Hur kan en kunnig läkare/sjuksköterska ta fel på lunginflamation och gallan?
Jag vet jag tjatar om det här, men det handlar facktiskt om
våran kära mommo så jag får tjata !
För jag blir arg när det känns som att dom inte gör sitt bästa och
när det känns som att dom inte anstränger sig till 100%.

Äh, ska städa idag iallefall. Finns säkert 300 liter damm på vårat golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0