Dance like no one is watching

Igår var jag på stan med min lillasyster, sen mötte vi Nina & Peka,
vi fikade på safari, det var gott och mycket roligt.
Nina, Lotta & jag hade planerat att äta ute nu ihelg,
och att vi kanske kanske skulle dricka lite.
Nina sa att vi kan ju dricka lite vin, jo, för vi kan ju
verkligen dricka lite vin bara så där.... Dricker man så ska man väl bli full ? : D
Och fulla blev vi.
Inte odrägligt fulla, normal fylla för oss alla tre för en gångs skull.
Sen kom de några andra människor till vårat lilla party också, det var trevligt.
Fick veta lite saker som jag hellst inte skulle vilja veta överhuvud taget.
Vi drog på krogen vid halv två tiden tror jag.
För en gångs skull sprang jag inte ensam där en enda gång !
Det är mycket ovanligt ska jag tala om för er.
Jag & Nina svamlade hela tiden på våran krogrunda, kul var det.
Lotta var också med och svamalde sen, hahaaaaaaaa.
Vi var mest på dansgolvet och var inte så seriösa som alla andra,
och jag ska tala om för er att det är mycket roligare att dansa så som vi gjorde !
Hahahahahaaaaa..
Men om någon såg oss måste dom ha tänkt: Vad fan är det där för idioter ?!
En riktigt rolig kväll hade jag med mina älskade systrar ! ! !

Dance like no one is watching , snacka om att leva upp till dom orden ;p


Kommentarer
Postat av: lottabecca

haha, när jag läste dedär om att vi inte dansar som någon annan, så tänkte jag på när phoebe i vänner är ute och springer hahaha :D

2009-02-01 @ 18:44:50
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: lisa

hahaha, jaa bra liknelse : D

2009-02-01 @ 20:42:32
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: peka

Jag brukar skratta åt dom som dansar "normalt", dom ser ju för fan ut som värsta töntarna.. moahahaha

2009-02-03 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0