god morgon, goddag !

  • Idag har Fabian & Sebastian namnsdag.

Grattis Lillebror på namnsdagen !

Idag har jag minsann vaknat halv nio ! De ni !
Okej, vaknade av att någon ringde, men jag kunde inte somna om
och var pigg, så de så !
Men nu känner jag mig lite trött i ögonen.

Ska städa här hemma innan jag åker iväg
så det inte är så himla stökigt när jag kommer tillbaka : p
Annars lär jag mötas av ett bombnedslag när jag kommer hem igen
och gråta för den skull istället, tihiiiiiii.

Tro om man ska börja packa så det är klart innan vi pyser, vore ju bra...

Jaja, ha en bra dag allesammans...
Tro om det blir något sovande i tåget ikväll/natt... ?
Hoppas det, för jag längtar tills jag får sova igen : )
Fan, kommer sakna min säng också.


Kommentarer
Postat av: morsan

ååå vad avis jag blir, jag äälskar att åka tåg (fast på sommaren)ha det kul, som sagt

2009-01-20 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0