hejhopppillesnopp

Vad ska vi göra idag då?
Inet speciellt, eller kanske gå ut och vandra och kolla hur det ser ut här.
Såg hus som jag vet att Nina skulle vilja bo i, jag med, men Nina hade blivit extra kär.
Idag ska jag ta med kameran och fota lite så Nina får se tex husen och så
att jag får bekäftat att hon skulle älska dom här husen : )

Köpte 2 skitsnygga tröjor igår på rea, ena kostade 49:- och den andra,
den snggaste kostade bara 99 svenska riksdaler !
Jag älskar snygga kläder som är billiga !
Vill ha nya skor, men de kanske jag inte kommer finna denna gång,
men jag vill ha : )

Neee, nu ska jag & Emma färga håret, Miaa sover, lilla gravida kvinna...
Tror jag kommer ha ett 6 pack magrutor när jag kommer härifrån,
vi har skrattat en massa...
Dåligt hör man också
Miaa:
-Dumma gura !
Jag:
-Plommon mutta ?

Kanske dags att skaffa sig hörapparat..

Saknar min älskling så mycket... buhuuu

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahaa skrattade högt när jag läste om plommon muttan! heheheheeeeeee.jA,fota en massa jag vill se.FOta hur tomas dileva bor ds.saknar dej din plommonmuttaa

2009-01-23 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0