kanske lite pms kärring eller så är karlar idioter

Här har man längtat och längtat efter helgen för att få mysa med sin älskling, han har jobbat 13 timmars hela veckan och vi har hunnit ses nån dag och sagt hej, god natt kram kram, puss puss... Så längtade jag så mycket till helgen eftersom jag ska åka iväg på tisdag och vara borta en vecka, och då blir det ju som att vi inte setts på två veckor.
Ja så sover han nu, vart borta hela jävla dagen sen går han och lägger sig 6 på kvällen,
han skulle bara vila en timme, men jag sa, jaja vi ses säkert imorgon då...
Men jag SKAAAA bara vila lite....
Jag är ARG på han, sova, sova, sova... de är det viktigaste !
Stackars lilla jag då som måste vara så ensam hela tiden ?!
Pissråtta !
Tänker inte vara med han imorgon heller, jävla skitstövel !
Då kan han få sitta ensam hemma och gråta.
Eller så ska han bara få vara i sovrummet hela dagen och kanske få gå på toa när han är jätte nödig
och om han blir hungrig så kanske jag skickar ett knäckebröd under dörren och häller ett glas vatten på golvet som han får dricka om han blir törstig

Satt i duschen idag typ en timme med varmt vatten och satt/låg i någon sorts fosterställning + en varm, blöt handuk på ryggen, hade sån jävla mensvärk, fan vad jag ogillar sånt ! ! ! 

Jag är sur på den där jävla ¤)="(#%%¤¤#&"¤#¤#¤#¤=?&
Han kan väl offra sig lite nu när jag ändå kommer vara borta länge också ! ! ! !!!??!?"?"?"?"?!"??E#9uroi2houigweh
Dumma, dumma, dumma gris, stryk ska han ha !
Nu tänker jag sura så länge jag lever.



ADJÖ !
GE MIG SPRIT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0