lalalalaaaa

Sist skrev jag ju att jag skulle lägga mig, då var klockan typ nio-tio på kvällen va?
Tony hade somnat mkt tidigare, vid fem typ.
Jag slumrade in kring 23, då vaknade någon och någon väckte mig.
JUST NÄR JAG HADE SOMNAT !
Så det blev en sen natt då med, eller en tidig morgon.
Samma visa varje dag/natt/morgon.
Men snart får vi bättre sov tider när Tony börjar jobba igen :-)

Idag gjorde vi hemgjorda hampisar, det var lätt och gott !
Enda var att dom var lite väl mjuka inuti, fast dom var helt genomstekta.
Hoppas man får tips av någon så man vet till nästa gång ?

Ja Nina, ni får hampis imorgon, har inte glömt det.

Har tvättstuga nu, skönt det ska bli med rena kläder !
Ska tvätta min jacka oxå, den stinker.
Tackar att man har trevliga gamling grannar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0