måndag - igen...

  • Idag har Henrik namnsdag.

Frukosten blev 1 stycke ägg och ett glas med chocklad, eller o´boy som andra säger.
Nu äe jag less på ägg, speciellt efter ett äckligt kyckling program Tony kollade på igår.

Jag är redan  vaken, det känns så skönt !
Gick och la mig vid tolv igår, det har inte hänt på länge,
fast jag somnade förstås itne direkt,
MEN jag hörde inte gruvan sprängas, så då kan jag vara stolt
och hoppas sovtiderna blir ännu mer normala inom en snar framtid.

Idag har jag lite grejer att göra... Ringa dit, gå dit, nananaaa, naanaa


Kommentarer
Postat av: lottabecca

jag hörde gruvan spränga, och fyfan vad det lät.. jag blev rädd!!!

2009-01-19 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0