saknaaaaaaaaaaa

Imorgon åker vi söderut, Emma & jag ska åka till Gävle för att
hälsa på Miaa med sin tjocka mage.
Det ska bli himmelens kul !
Är rädd för tågresan, eller tågbyterna, det är läskigt,
men det brukar gå bra, men ändå är man så orolig för just det.
Annars gillar jag att åka tåg, det är trevligt, roligt och mysigt.

Men jag tycker att vi ska vara borta ganska länge...
Jag kommer sakna min lilla gris alldeles för mycket.
Tänk om jag behöver gråta när jag är där ?
Den enda jag verkligen kan gråta ut till är ju till min älskade Tony.
Men varför ska jag gråta när jag är med mina underbara vänner ? : D
Om det behövs så får jag hålla mig tills jag kommer hem och stortjuta då istället : p
Har lite separations ångest.
Vi har ju sovit med varann typ varje natt sen vi blev tillsammans.
Jag kommer säkert gråta när vi pussar hej då imorgon
och han kommer bara skratta åt mig : p

Sen så tror jag att jag också kommer få mamma längtan,
bara för att jag vet att hon är så långt bort..

Jaja, slutsnackat.

Hittade en bild på mig och lillsyrran, min tunga är konstig,
hmm, där hade jag inte staven i tungan...

Kommentarer
Postat av: liottabecca

lillasyster ser också konstig ut :D haha

2009-01-20 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0