text & bild

Hejsan hoppsan!
Kom till stan vid 13 tiden igår, Tony lilla hade
så ont i tanden och var tbungen att åka till tandläkarn
och fixa till det, jag tyckte det var lika att följa med,
har saknat vårat hem och våran SÄNG !
Blidde lite krasslig i veckan, ont i halsen och sånt,
hade feber och ont i hela kroppen igår,
är fortfarande sjuk som tusan men mycket bättre än igår,
skönt som fan, min älskling tar hand om mig som om jag vore en bebis
och han tillochmed hoppades att jag skule vara sjuk idag med så han skulle
få ta hand om mig mer, tihi, sötis.
Längtar tills jag blir frisk igen och får sätta tillgänglighet
på timepool så jag kanske får jobba lite.

Har haft det så himla bra och kul i byn med min familj och alla andra.
Kändes väldigt sorligt att lämna mina kära syskon igår,
känns väldigt tomt här hemma måste jag ju säga,
tyckte det var perfekt att vi fick några besökare igår kväll
så då kändes det inte allt för tomt, måste vara fart och fläkt,
de är det bästa, lugn och ro är också bra ibland,
men bara det inte blir för mkt av det...

Jaja, ska lägga upp en massa bilder nu från dagarna i byn,
nyår och sånt.
 Testar kameran och dens effekter, här anti shake.

 
Datanörden !


Mycket vacker himmel !

Hos Mommo & Moffa en dag där man äter, blir tvingad att äta,
läser skvaller tidningar & NSD,
lyssnar på mommos historier & mommos & moffas gräl
där båda alltid har rätt enligt dom tills moffa hämtar sin kalender och bevisar mommo att hon hade fel.



Saga sekunderna innan hon rullar ner socker skålen
på golvet....

Saga & Troja vilar.








En dag var det så himmelens skönt väder ute fast det var stormigt,
Sebbe nyggde ett kylskåp och jag kämpade med att bygga en snö lykta,
såh inte hur ful den var förrän jag var klar, haha,
ser fan ut som en hög med toarullar :D



Bilderna från nyårsafton lägger jag in lite senare i ett annat inlägg.




 


Kommentarer
Postat av: Miaa

Vad söt saga är =) ja lisa, du med :D

2009-01-03 @ 23:36:46
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: fiiia

bra du fått en kamera så nu måste du ta massa bilder så jag får se vad som händer i ditt liv :) pussåkram älsklingen mig :Phaha

2009-01-04 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0