välkommen kära nya år !

Blev  lite fylla igår, det var ju nyårsafton för er som inte vet det,
eller kanske inte minns det.
Nästan hela Merta gänget var samlat, så roligt !
Vi var hos E & V till en början,
sen var vi tvungna att evakuera deras hus på grund av vissa saker...
Hälsade på Buffe m. familj mitt på natten och jag kom hem först vid 6 på morgonen,
jag som alltid vill hem tidigt var så länge vaken och full.
Innan jag gick hem smygde jag till mommo & moffa och tjuvade snus,
hemskt barnbarn.
Hade himla roligt med min älskling, syskon och kära vänner,
en perfekt övergång till det nya året helt enkelt.
Klart det blidde lite kalabalik också, men det är sånt man får räkna med
när man festar i våran lilla by ;p
Skulle vilja berätta massa saker för min lilla blogg, men jag orkar fan inte med det.

Har fotat massa så när jag kommer till staden igen så lägger jag upp lite bilder asså.

VÄLKOMMEN ÅR 2009 !
Känner att det kommer bli ett prima år,
jag bara vet det !
År 2008 har ju varit lite svängit och knasigt,
men allt ordnade verkligen upp sig just innan 2008 tog slut.
Allt känns nästan för bra.

God natt, jag har vart bakis som en gris idag.
Hoppas alla fick en fin kväll igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0