?

Jag vet inte om jag är trött eller rätt så pigg.
Det vet jag faktiskt inte.
Jag lär veta det när jag börjar jobba klockan 12....
Jag tycker om att jobba, jag tycker det är jätte kul
och det bästa med allt är tjugosjunde varje månad,
det gör mig lycklig.
Fast nu när Tony är ledig, då hade jag hellre velat stanna hemma.
Men jag gör ju inte det,
men jag har stor lust att göra det varje morgon jag pussar han hej då...

En sån här mobil har jag köpt igår:

Ingen super duper grej, men den duger gott och väl till mig !
Det bästa är att man kan ha musik på den !
En sån bra och "mordern" mobil har jag aldrig haft ; )
Jag är lite efter... hehe, eller obrydd helt enkelt.
Nu frulle time !


Kommentarer
Postat av: empan

fin mobil, fuskis :)

2009-07-30 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0