jävla helvetes jävla helvete

nu är vi hemma igen.
jag har blivit sjuk (alergisk mot lule)
värk i hela kroppen (dålig bädd soffa)
hostig, snuvig, hes, skalle bank, värk, värk, värk.
stackars mig.
fick tabletter av min store syster så jag inte skulle avlida.

hallen fylld med lådor från ikea.
o-upp packade väskor.
måste sätta nya sängkläder innan jag hoppar i bädden.
det är såna här gånger jag saknar min mor som allra mest.
när hon behöver ta hand om sitt stackars sjuka lilla söta barn : D

nu blev det ett konstigt och stökigt inlägg,
men det är så jag känner mig just nu.
och jag är ganska säker på att man inte stavar alergisk
så som jag har stavat, men jag vet fan inte hur det stavas !
ni förstår mig i af ;p

tony tycker att jag ska lära mig att säga tuffare saker när
jag är arg än - jävla helvete.
förslag ?

saknar mina systrar som om jag inte sett dom på 10 år.
saknar en annan vän också. och TACK för det fina sms:et jag fick.
det värmde så otroligt mycket !
du vet vem du är ; )
god natt.



Kommentarer
Postat av: nina

allergisk nästan rätt :-D

har ¨åxå saknat dej hela veckan!!!!buhuuu men imårn kommer vi till dej så deså :D

2009-07-11 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0