justja...

...glömde berätta att jag råkade ( ännu en gång )
ta sönder en lampa som vi köpte från ikea igår.
Den hann inte ens komma innanför dörren så råkade
jag smälla den i väggen när jag bar den över axeln med ikea påsen.
PANG ! jag blev rädd, tog fort fram den ur påsen och den hade skadats.
Sprickor... den går ju att använda, men så TYPISKT mig !
En annan gång när jag kom från ikea så hade jag också köpt en lampa.
Kom hem, öppnade bagaget och pang, där fick den lampan ett hål i glaset och en spricka.
Lite tråkigt när sånt händer när man inte ens hunnit använda grejerna...
Men så farligt är de ju inte heller. Bara lite tråkigt.
Jag är en klumpeduns, det är sant.

Kunde knappt somna igår, kunde bara tänka på alla fina saker vi köpt : D
Jag måste vara burkoman, jag gillar burkar,
Igår kväll skulle jag börja skruva ihop en pall vi inhandlade.
Men jag vart alldeles för trött och nu längtar jag tills vi ska skruva ihop prylarna ! :D

Adjö. Bjuder kanske på bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0