lilla lilla pigan

Igår kväll hälsade jag och Tony på Nina, Johan och Saga.
Var så kul att se dom.
Som jag misstänkte så var Saga lite blyg för mig när jag kom,
har ju inte träffat henne på två veckor,
tror inte att jag vart borta från henne såå länge i hela hennes liv...
Jag och hennes mamma hänger ju med varann ganska ofta... :p
Jaja, efter en stund var pigan som vanlig mot mig och satt i min famn
nästan hela tiden vi var där, hon hade nog saknat sin moster Lisa litegrann.
Hon somnade tillslut i min famn och det tycker jag är så mysigt.
Jag längtar tills Nina också får bli moster, så hon vet hur kul det är : D

Ska vara med systrarna och pigan idag, ska bli så kul !


Kommentarer
Postat av: nina

jag vill fan inte bli moster jag hatar andras baarn!"hahahahaha

2009-07-28 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0