måndag

Good monks !
Är riktigt förkyld.
Värst på morgon och kvällar.
Nu har jag vart sjuk i snart 3 veckor.
Det sägs ju att om man blir förkyld under sommaren så sitter den kvar länge..

Igår kollade vi på en film, Australia, tror jag den hette,
med Nicole Kidman.
Den var rätt så bra.
Men den tog ju aldrig slut !
Vissa filmer ska ta slut efter att vissa saker har hänt i filmen.
Sen finns det dom filmer osm man INTE vill ska ta slut,
men dom gör det ändå.... Alldeles för fort.
Filmen var som sagt rätt bra nu när jag tänker efter.
Men flera gånger i filmen var det som att den skulle ta slut,
såna där typiska slut, så man blev bara irri när den fortsatte.
För då trodde jag att det skulle bli ett hemskt slut istället och bla bla bla.

Gissa vad jag ska göra nu....
Det är sågot jag ska spela,
mer säger jag inte......


Kommentarer
Postat av: peka

Hoja, du har ju svininfluensan :O

2009-07-27 @ 17:41:43
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: lisa

njääe, inte tror jag att jag har den influensan, den är väl värre ? eller? : D

2009-07-27 @ 23:11:18
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: lotta

svininfluensan blir väl värre och värre med tiden.. säkert :P Fast tre veckor är ganska normalt att vara sjuk.. enligt mig, jag brukar få dras med en jobbigt jävla hosta så länge.. jag har nästan aldrig kortvarig hosta.. när jag väl hostar så hostar jag länge.. men jag blir ju frisk tillslut så det blir säkert du också :)

2009-07-28 @ 09:36:20
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0