tillbaka

Har kommit hem för några timmar sen, skönt och lite trist.
Jobba på måndag igen... *gääääääääsp*
Haft riktigt, riktigt, riktigt kul på våran resa ner till sthlm !
Vi åkte även färja över till Finlands huvudstad, Helsinki.
Haft kanon väder och jag har brännt axlarna som bara den.
Lägger in bilder senare idag eller imorgon.
Jag är väldigt trött som fan och sliten efter allt resande.

Borta jävligt bra men hemma är fan bäst ! : D
Om en vecka ska vi börja på diet, haha...
Det ska tydligen bränna fett som fan : p
Om ni undrar varför dieten börjar först om en vecka
så ligger det till så att vi antagligen bara kommer
äta typ nudlar denna vecka.... Billigt billigt....
Är bankrutt som fan : )
Minst en vecka i månaden lever man som en ute liggare.

På tal om uteliggare. Jag är rädd för dom. Usch så läskiga dom är.
Stackars dom också, men läskiga är dom med.

Och en annan sak, Gud vad rent det är här i Kiruna !
Vilken bra luft vi får andas här !
Stockholm är fan jävligt grisigt. Vi 4 höll på att spy när vi gick
på centralen och det rann MASSA bajs ut från en dörr....
Bläää, spyr nästan nu också. Bläääää !
Märker att jag har alldels för mycket på hjärtat
så jag avslutar nu.
Ska fortsätta kolla Lasse Majas detektiv byrå med Towny.

Saknar min familj så det nästan värker i kroppen.


Kommentarer
Postat av: nina

du kände dej väl hemma när du var där?det luktar ju o rinner bajs hemma hos er!hihih

2009-07-18 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0