tröööött

Alltså jag hade velat gå och lägga mig så där... nu ungefär.
Men risken är den att jag bara sover 1-2 timmar, vaknar, blir pigg
och inte kan somna om igen förrän sent på natten.
Inte coolt när man börjar jobba klockan 7 på morgonen.

När vi var på våran resa förra veckan så hade vi ju kanon väder
och jag brände axlarna. Eller tydligen en axel mest.
Såg idag att ena axeln börjat flagna. Så äckligt det såg ut !
Först funderade jag om jag fått nån sjukdom, typ hudcancer...
Meeen jag kom på att jag hade ju brännt mig.
Rev nyss bort massor av små hud bitar. Äckligt. Känndes som gummi.

Saknar lilla pigan jätte mycket...
Har inte sett krypet på över en vecka, hoppas hon inte glömt bort mig, huhu.
Isssaaa kriiina ; (

Vilken fin bild jag fick på henne när vi var i byn... Kolla ögonen..
Så oskyldiga...
Stackars alla små oskyldiga barn som måste växa upp i denna hemska värld.
Dom är så oskyldiga, men ändå måste så många uppleva det värsta man kan tänka sig.
Dom föds, har inte gjort någon illa men ändå ska dom utsättas för hemsk heter.
Små barn ska inte behöva ta ansvar, dom ska komma ut till trygghet och kärlek.
Dom vet inte ens vad ondska är förrän dom ser och lär av oss vuxna hur världen fungerar.
Det är så hemskt så jag får ont i hjärtat, gråter som ett barn medans jag lyssnar
på en låt som jag alltid blir riktigt känslig av...
Inga barn vore få se hemska händelser.
Dom är så oskyldia, dom är värd så mycket mer än den här världen vi har att erbjuda.
Hur kan våran jord vi lever på vara så jävla sjuk och grotesk !?

lyssna på låten, den är riktigt bra...


little child
you must show the way
to a better day
for all the young
´cause you were born
for the world to see
that we all can live
with love and peace




Kommentarer
Postat av: lotta

nåå vad fin bild.. började ju nästan gråta när jag såg den, hon är så fin, lilla pigan

2009-07-24 @ 16:18:56
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0