vi drar igen..

Alla möblerna är upp monterade. Av P, inte illa : D
Vi har t om slängt ut alla tomma kartonger och skit, det ni !
Sånt här brukar vi vara sega på, men denna gång gick det förbannat snabbt !
Vi tackar polarn för det.
Vi har bestämt oss för en impuls resa. Jag, Tony, Patrik & Linda.
Imorgon tar vi tåget ner till huvudstaden, Stockholm för er som inte visste det. : p
Är där 2 dagar sen drar vi med en 2 dagars färja till Helsingfors.
Allt detta för en billig peng. Kul ska det bli ! : )
Lule är inget för oss. Jag har aldrig gillat staden Luleå. Pite är en helt annan sak.
Jag älskar Pite.
Men jag och Tony hade ändå riktigt roligt tillsammans hela resan ! : )
Eller när vi åkte var jag tjurig, men efter Gällivare vart jag glad igen ; )

Ser framemot morgondagens resa !
Bilder från veckan. Orkar inte rama in dom denna gång, sorry : p

Lägenheten. Kan tala om för er att vi köpt massor av filmer under Lule-resan.
(pga det dåliga vädret)



Jag & Tony är inte alltid överens om hur inredningen ska vara i vårat hem....
Men denna prydnad fick stanna kvar i Nybergs lägenhet i Lule ;p




Jag har börjat göra en töjning i örat.
Den är dock inte så tjock som den ser ut att vara på bilden.
Det är bara ett piercing smyckes tjocklek än så länge..


Lite av prylarna vi inhandlat under resans gång.


Våran stora nya fina tavla.


Som ni märker så har jag inte fotat desto mer.
Kommer nog mer bilder när vi kommer tillbaka från Sthlm : )

Adjö !

Kommentarer
Postat av: peka

Tufft. Vi ahr ännu inte fått upp saker vi köpte på ikea för..ja kanske 3 år sen. hahaha. hoppas ni får kul i stockholmen!

2009-07-12 @ 00:43:37
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

jävla burkkärring!!

2009-07-12 @ 11:03:12
Postat av: Miaa

KÄnner igen det där med inredningen, igår var vi på en affär som heter nsses och dom har typ allt, alexander ville köpa en jätte ful prydnads fiskegubbe men det fick han då fan inte, han tyckte nog om skägget som ar gjort med nått konstigt snöre.

2009-07-20 @ 14:21:21
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0