byn

Jaa... är i byn. Vi kom hit vid halv 6 kanske.
Då åt vi lite mat, gick till mommo och moffa var där,
gick hem... kollat tv. Tisdag är ju tv kväll, ni veeet.
Det har varit en rolig dag ! En skön dag !

Saknar min älskling, att spruta lite av hans parfym på min tröja
var fan ingen dålig idé, fast jag tror den lukten har gjort att jag saknar han mer.
Konstigt att jag redan saknar han, men han är ju en stor del av mitt liv.
Vi är ju alltid med varann, klart det känns tomt när vi är ifrån varandra.
Jag saknar diiiiiig !
Snart ska jag sova.
G´natt.

Kommentarer
Postat av: Miaa

Hehe det förstår jag...

2009-06-03 @ 10:49:34
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: ogge

skärp dig, vuxen kvinna behöver ingen tonneparfym.

2009-06-04 @ 03:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0