hej hej, hemskt mycket hej

Just nu är jag hos Nina... Saga är en grin unge... Säkert trött.
Har vart med Emma på dagen. Vi åkte omkring och gjorde ärenden. Vuxet.
Vi hade skoj. Sen spelade vi ps3 hos mig, Little Big Planet, vääääldigt roligt : )
Ska spela mer när jag kommer hem.
Det har vart en bra dag och det blir nog att dra till byn imorgon.
För bara nån dag.. Ska bli sååååå skönt !
SÅ SKÖNT ! Fattar ni !?
En viss FP befinner sig nämnligen i finne landet...
Det kommer bara vara jag, Nina, Saga, Sebbe och mor i huset. ( bara Lotta som kommer saknas)
Ja, hundarna & katten är ju förståss också där.
Shiiiit vad jag längtar nu ! Ingen fet gris i huset ! ! ! Det var år sen....

Så härligt det ska bli ! : )
Saknar min mor !


Kommentarer
Postat av: ogge

men hallo! gris!?!? vem?









2009-06-01 @ 22:38:40
Postat av: tina

ohå har du börja spela det :D det är ju gryyymt skojj! helst med ansiktsutrycken :D

2009-06-02 @ 10:49:21
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0