irriterande inlägget

Japp, vi tvättar kläder... det är en del.
Men ändå inte så mycket som man kunnat tro. På sant.
Skönt att få rena kläder som ni vet så stinker jag skit korv.
Har ännu inte fått mina skattepengar.... #¤%)!)#¤%`"%¤
Blir jäääääävligt irriterad och less och böl färdig.
Fast jag ska få pengar så tjorvar det sig i af.
Sånt händer alltid mig, sååååååå typiskt ! ! !

Har i af jobbat idag. Helt okej. Men var väldigt hungrig till slut...........
Det gjorde mig väldigt irri.

Det enda jag ber om och vill ha är ett fast jobb.
Är det verkligen för mycket begärt ?


Kommentarer
Postat av: mamamman

Hej, hoppas du står ut med mig o mitt konstiga planerande...som igår...du, igår när jag kollade hade jag fått skattepengarna, så säkert får du denna vecka ;-) Tur att jag inte visste att jag fått pengar tidigare i helgen, då hade dom väl vart slut nu...:-) Love you

2009-06-15 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0