raaaaaast....

...i 30 minuter. Satte mig vid datorn istället för att vila.
Fick ändå inte vila i tystnad igår på min rast....... Orkar inte ens försöka idag igen.
När jag slutar ska jag hem och byta kläder och sen på festivalen
och kolla på Mora Träsk och käka souvas... Förbannat gott !
Jag förstår inte er som kan äta kebab. Det är fruktansvärt äckligt.

Som säkert alla redan vet så har Michael Jackson avlidit.
Det senaste skriverierna om honom har inte vart så schyssta,
men nu när han är död är alla jätte ledsna och han blev plötsligt
en väldigt väldigt älskad människa.
Jag tycker man ska vara mer tacksam och uppskatta
dom människorna man har runt om sig medans dom
finns i livet och inte säga allt fint om dom först när dom är döda.
Jag är inte heller bäst på den punkten, men jag försöker och ska bli bättre
på det, för det är viktigt !
Vem skulle inte bli glad av att höra hur mycket man egentligen betyder för nån ?
Jag hör det hellre nu än på min begravning när jag kikar ner från himmlen,
eller när jag kollar upp från helvetet, vem vet? Hehe.

Som sagt så har jag rast och hade kunnat skriva hur mycket som hellst för stunden.
Men jag avslutar här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0