redan onsdag

Slutat för dagen. Skönt.
Men det har vart en rolig och bra dag må jag säga ! RC är riktigt roligt.
Trodde inte mina öron imorse när klockan ringde, redan !?
Sov så sött och gott som en jätte söt prinsessa... Haha.
Så ska man stiga upp helt plötsligt. Både jag och Tony var lite tjuriga, hehe.
Meen det gick över snabbt, för mig i af, får se vilket humör Tony har när han kommer hem.
Kan nästan slå vad om att han är glad som alltid, förutom imorse dårå.

Längtar inte så värst mycket till att jobba på Vilan i sommar... buhu...
Trivs mkt bättre med att vara personlig assistent.
Men jag kommer bara jobba 2 veckor, ledig 2 veckor, jobba 4 veckor
och sen är den sommaren slut så det kommer nog gå snabbt som attan.
Vi kollar runt och funderar vart vi ska åka på semester, ska bli så kul !

Lotta, jag får vara ledig från klockan 12 på fredag, jippi !
(ännu ett plus att vara personlig assistent och hos en bra familj)

Emma kom, hon är tvungen att vara tyst men nu
ska jag vara snäll och umgås med henne.
Hon är bara med mig för att jag har PS3, huhuuuuu : p



Kommentarer
Postat av: empan

haha inte bara därför ju!! det var elakt. :(

2009-06-10 @ 20:58:16
Postat av: lisa

det var lite elakt, men du vet ju att jag skojas : D

2009-06-10 @ 21:37:05
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: peka

Klart jag menar dig. hur mycket människor tror du jag känner :P

2009-06-10 @ 21:39:10
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: NIna

Å inte har det gått att ringa till dig som vanligt :( kan du tella ringa mej på nåt vänster imorgon..kanske telefonkiosk vad vet jag.haha

2009-06-10 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0