Så hier ier die..

Alltså... jag är rastlös. Inte så kul att spela Little Big Planet ensam.
Snart får jag åka till Mertajärvi lalalalaaaa vad kul.
Fast Nina kanske är arg på mig för att min mobil är semo
så då kanske hon sticker själv och lämnar stackars mig här : (
Jag har sprutat lite av Tonys parfym på min tröja så när jag saknar han
så kan jag i af känna hans doft... Hehe... störd va? : D
Brukar ligga och sniffa på han i vanliga fall så jag måste ju kunna
göra det när vi är ifrån varann också ;P
Jag är satans hungrig... Har bara druckit en skvätt saft soppa idag.

Jaja, men ha de bra alla skit korvar !
Har med kameran så ni kommer få se bilder sen när jag kommer hem : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0