sovit som en kung och en dröm

Jag är alldeles ny-upp-stigen.
Vi gick och la oss vid 00-01 igår och jag tror
att jag somnade på en sekund efter prat och go´ natt pussen med älskling.
Så skönt ! Tänk om det kunde vara så varje natt när man ska somna...
Har sovit många timmar, men det var väl behövt för jag och Tony har
bara sovit typ 5 timar/natt denna vecka.
Jag sov så gott inatt att jag inte ens visste att jag sov.
Trodde mina drömmar var sanna.

Tex. att jag var prinsessan Madeleine (läst skvaller tidning)
och var otrogen med Martin Stenmarck (kollade Carina Berg flyttar in)
och vi pussades i skogen och det var så mysigt.
Folk sprang efter oss och sparkade på oss. Vi sov sen i skogen.
När vi vaknade låg Carina Berg brevid oss (Emma) och hon pussade på
min älskare ! Blev inte arg, för jag och han var ju inte ett par...
Sen var jag helt plötsligt i Merta som egentligen var i Kiruna i våran lägenhet.
Tony gjorde frukost och skulle dricka Dennis choklad (?) som jag blev riktitgt sugen på.
Kollade mig i spegeln och hade snea och blåtiror runt ögonen.
Mamma och pappa var hos oss och sa att Laila hade kollat på våran lägenhet
och skulle nog ta den. "va?" tänkte jag och fattade ingenting, "vart ska vi bo då?"
tänkte jag igen men sa inget för att inte verka tank spridd.
Pappa hade vaktat loket på våran gård hela natten... (?)
Nu skulle dom hem till byn, Lotta övningskörde, jag kramade hej då
till både mamma och pappa och just då ringer min mor i verkligheten.
Jag vaknar och hon frågar om det är mina nycklar i hennes bil.
Ja, sen dess har jag legat och dragit mig i sköna sängen.
Fy fasen vad jag älskar att sova !

Hej då ! Hoppas ni får en bra dag !

Kommentarer
Postat av: nina

det var en rolig dröm :D haha

2009-06-13 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0