vilken blåsig sommar vi har i år

Idag har vi minsann fått vara ute utan frysa ihjäl !
Vi promenerade efter badstrands vägen, gillar att gå där.
Det var skönt väder tycker jag. Solen kikade fram ibland.
Blåsigt väder är det också, men det var ändå himla skönt, tack väder Guden !
Fotade lite när vovvarna lekte fina och när Troja badade,
hon kan inte låta bli de där vattnet, hon måste ha vart en fisk i sitt förra liv.

Snart är det dax för palt, så satans gott det ska bli !
Mammas palt är godast i hela världen !
Åker senare ikväll till stan också. Då ska jag krama min killääää.
Kanske får en en puss också.

Måste kanske jobba när Lotta tar studenten och det vill jag INTE !
Klart jag vill vara med på hennes student, det händer ju bara en gång i livet
och hon om någon förtjänar ju en fest för hennes skol gång
för hon är så duktig !
Hoppas, hoppas, hoppas att dom hittar nån annan som kan jobba dom där timmarna
istället för mig.... Annars blir jag väldigt ledsen ; (


Kommentarer
Postat av: peka

Men Troja är ju oxå en Mäkitalo-syster, och dom gillar ju vatten.

2009-06-04 @ 17:37:20
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: lotta

jaa du måste vara på min student :(

2009-06-05 @ 14:10:50
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0