äntligen söndag

  • Idag har Kennet och Kent namnsdag.

God morgon !
Idag hade jag också hellre legat i sängen
än att vara här uppe och frysa, brrrr...
Ja, och sova mer förståss.
Drömt knäppa drömmar inatt igen.
Drömde att en av mommos systers man
hade en jätte stor vånging ovanför OK i Karre
och över hela våningen var det bara massa olika kryp !
Inga vanliga kryp, men en massa olika konstiga och äckliga kryp.
Jag var livrädd när jag var där uppe,
men M & T tyckte inte att det var äckligt,
det var deras hobby eller så...

Hoppas att denna dag går snabbare än gårdagen !
Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: t

ja herregud dessa drömmar. Jag drömde då att jag döda en person. Mkt bra.. ^^ hehe..-

syyk drömmar.



2009-03-22 @ 07:26:48
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Anonym

VEM FÖREDRAR DU?????????



BLONDINBELLA ELLER KISSIE??????



www.wzp.blogg.se

2009-03-22 @ 11:33:49
Postat av: tina

hehhe ja ; ) när jag springer å blir jagad då är det slowmotion.. Men när jag mördar, då är det oftast hemskt;P hojj.. för ett tag sen var det med en skalarare som jag hackade med!!! huuu :P

2009-03-22 @ 11:54:53
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0