hallabalidila hallabalidilo

  •  Idag har Josef och Josefina namnsdag.

Igår sa Tony att han skulle vakna klockan 6 och inte snoza till halv sju.
Då sa jag, jag vet att du kommer vakna halv sju i allafall. ( jag har alltid rätt )
Nåja, vaknade imorse lite innan halv sju och min älskade sov fortfarande,
-Ska du inte vakna? Klockan är halv sju snart. Sa jag
-Mmm... Jag har sovit som en stock, har du också sovit som en stock ?
Sa han med ett sånt där flummigt morron leénde.
-Jaaaa... svarade jag med samma fåniga leénde..

Haha, vi kan vara lite flummiga när vi är nyvakna (också)

Alltså, ibland förstår jag inte vissa människor.
Jag säger bara: Liar liar pants on fire !

Ska prompa till Nina när jag är klar,
skiter i om hon är vaken eller ej : p


Kommentarer
Postat av: nina

Jaså det var som fan bäst att låsadörren inte vill jag ha ohyra här inte!!

2009-03-19 @ 09:29:01
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0