hej hopp..

Jag vet vars min rosa fåtölj ska stå när jag får den,
och den rackarn ska stå i hallen vänster om speglarna,
jag har sattit tvättkorgen där den ska stå så jag vänjer mig vid
att nått står där, jag låssas att tvättkorgen är min fåtölj.
Nää, jag har inte beställt den,
men en dag så ska jag ha den, jo : D

Jobbade 4 timmar idag.
Det gick bra och var ganska kul.
Jag har hatat det där men börjar fan trivas,
men bara på V 1 v 2,
där gillar jag alla som jobbar där och
där känner jag folket som bor där,
mycket bra tycker jag !
Nu ska jag.. gära nått annat.

Jo, du Fia, när vi pratade så mkt om skotrar idag
så har jag gått omkring och som trott att vi
ska ha värsta skotrarna till påsken,
men sen slog det mig; aaaajuste... no no no...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0