merta merta merta mertajärvi

Men vafaaaaaan !
Ge mig påsk nu ! NU ! NU ! NU !
Vill hem till min lilla by och köra skoter
och bara vara ute,
ute på ett ställe där man vet att man slipper
se jävla idioter,
hoppas det inte kommer töntar till våran by
som inte ha nått där att göra,
hoppas att ni stannar där NI hör hemma
så håller jag till där jag hör hemma : )

Haha, nää, nu var jag lite dum,
men ibland vill man bara ha vissa speciella platser för sig själv : p
Vissa som inte är därifrån får vara där för min del,
men vissa andra vill jag inte se där,
låt mig slippa.
Som ni kanske inte vet så är jag
guvenör över MTJ och det är som ett litet land
med konstiga människor och
som det ser ut just nu så är det jag som bestämmer vilka
som får inträda vårat lilla land,
vi kommer ha vakter runt om i skogarna,
försök inte ta er in i landet om ni inte har fått klartecken,
för erat eget bästa, förståss.
Vi som är uppväxta där är lite speciella,
måste ha vart något konstigt i luften.



Nää, ni behöver inte ta mig på allvar,
nu ska jag nog på konsum.


Kommentarer
Postat av: fiiia

jaa vi är som lite speciellt, de verkar ju synas på bilderna:Phaha

2009-03-18 @ 12:56:33
Postat av: lisa

jaaa, ingen tvekan : p

2009-03-18 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0