onsdag kväll

Idag fick jag jobba på mitt vanliga ställe, sköööönt.
Det var roligt att träffa lite folk och få prata med lite annat folk
än dom vardagliga : p
Roligt roligt, där springer tiden iväg
men när jag jobbar på RG så går tiden sååå seeeegt
så man nästan funderar på självmord...
Hoppas jag får jobba imorgon också, helst på V då...

Imorgon ska jag ringa och fråga folk varför dom inte ger mig jobb, haha
Saknar min familj, längtar som fan till påsken ! ! !
Nu när vi var i byn var Sebbe så glad och umgicks ändå
ganska mkt med sina idiotiska systrar,
tror han skulle må lite bättre om vi alltid var varann så nära,
det är ju nästan som att han är ett ensam barn - stackarn !
Jaja, dags för sovning snart, det är bra grejer...
God natt !

Man måste stänga dörren försiktigt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0