snus monster

Jag tycker att jag har kommit på en smart idé,
men det tycker såklart inte Tony...
Men jag tycker den är svinsmart : D

Nu när det är fattiga tider för mig så tänker
jag extra mycket på vad jag sätter pengarna på egentligen.
Snus är gott, snus är jävligt dyrt.
Gamla goda tiden när en dosa kostade typ 20 spänn,
det var inte illa ! Det är ett perfekt pris för snus tycker jag !
Ungefär så här mycket pengar slösar jag på snus/månad,
om jag tänker att jag köper en dosa nääästan varje dag
och så räknar jag att en dosa kostar 30 kronor.
Vi säger att jag köper ca 26 dosor/månad.
Mmm, det blev en skrämmande siffra, Fan 780 spänn !
Och på ett år blir det ca 9360... Aj aj aj aj...
Då har jag ju ändå inte räknat exakt så det blir säkert mer/månad.

Snacka om att kasta iväg pengar,
men till mitt försvar så säger jag att snus är ju gott,
men kanske inte så gott så man betalar 800 kronor i
månaden för de ?
För en års förbrukning av snus så skulle
jag facktiskt få en utomlandsresa för....
Hmmm... Ska försöka överväga att sluta med snuset,
det värsta med det är att tänderna blir så satans färgade,
för annars har jag jätte fina tänder förutom att dom nu är missfärgade...
Jaja, det tåls att tänka på.
Nu ska jag dra och jobba igen !
Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0