sol ingen vind och inget vatten

Idag skulle vi egentligen gå och simma men så såg vi
att det var vackert väder ute så vi promenerade till Tonys
mamma och pappa istället, PROMENERADE.
Efter vägen kom vi på att vi skulla köra skoter också,
det gjorde vi och kul var det,
men det är facktiskt 100 gånger roligare med skoterkörning i BYYYYN !
Så de så, Kiruna och skoteråkning känns konstigt för mig,
- Va, får man inte köra vars man vill här ? Tråkigt... hehe.
Jag fick också prova köra Tonnes skoter,
det var roligt, men jag måste erkänna att det är läskigt att
köra sprojlans nya skotrar när man är van vid en gammal skrothög,
Jaha, kan man köra så här fort med en skoter också? Det visste jag fan inte...
Vi hälsade på Sara och Lars också efter färdens gång
som kommit hem från Australien, kul att höra vad dom haft för sig ute i världen.

Tackar för det underbara vädret vi fick idag,
det gjorde så jag längtar ännu mer till påsk helvetet...
Happy day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0