svarta klor

Jag köpte en svart nagellack för någon dag sen,
den kostade ju bara 15 kronor...
Bestämde mig senare på kvällen för att måla naglarna,
hade beslutsångest innan så jag fördröjde målningen
med att fila naglarna.
Lackade naglarna, såg ut som att en 5 åring målat åt mig.
Har som sagt inte målat naglarna på flera år
och när jag var klar ångrade jag mig, men det gick över...
Förut fick man absolut inte måla svarta naglar, varför ?
Vi fick måla naglarna i alla möjliga färger men varför inte i svart ?
Har för mig att jag trodde att det var förbjudet
att ha svarta naglar i kyrkan också, haha...
På lillebrors dop hade min äldre kusin målat svarta naglar
och jag var som lite förskräckt för det...

Jaja, menjag gillar att ha svarta naglar,
har svinfula naglar alltid men kul att måla dom.

Söta jag.... och förståss min allra fulaste nagel som är gropig.




Föressten så har jag fått kortare hår än vanligt...


Kommentarer
Postat av: ninne

saknar dej grodlisa

2009-03-11 @ 19:14:56
Postat av: sara

tjallaaa

2009-03-11 @ 19:22:29
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: tina

har också en gropig lillfingernagel^^ fattar inte vart de kom ifrån..

2009-03-11 @ 19:34:18
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Hotchics Denise

Hejsan haha fin blogg rolig oxå :D ! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-12 @ 19:23:33
URL: http://hotchics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0