tisdag

  • Idag har Gertrud namnsdag.

Good morrn.
Steg upp halv sju och är redan klar för att börja jobba,
jäklar vad snabb jag skulle vara då !
Har sovit som en prinsessa inatt,
sova är bra.

Drömde att jag och min familj skulle till
The United States of America.
Vi skulle längst ner i landet och sen bila
längst upp till en läkare som Sebbe skulle till.

För nån natt sen drömde jag att jag och min familj
var i Paris.
Några nätter innan det drömde jag att vi hade köpt ett hus i Thailand.

Undra varflr jag drömmer så mkt om att jag och
min familj ska ut och resa...
Jag tycker det är ganska läskigt,
för ofta man drömmer att man är i Paris,
när man inte ens har vart där...

Drömde mer skumma drömmar inatt...
Helt knasigt, men roligt : )

Nu ska jag kolla runt lite sen börja propponera neråt....
Ha en bra dag !

 Läntar till dagens tv-kvällen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0