tisdag

  •  Idag har Gabriel och Rafael namnsdag.

Två timmars jobb är verkligen ingen match.
Jag hade ingen lust att gå hem.
Mycket roligare att jobba än att sitta hemma helt själv.
Jag har börjat trivas så bra på Vilan nu så det blir kul att jobba där.
Trivs med alla som jobbar där ! Det är inte illa.

Är glad idag !
Blev ännu gladare när Fia sa att hon kommer till stan idag : ))))
JIPPIIIIIIII ! ! !
Fast en tråkig sak ska jag börja med snart....
Och det är att städa... BUHUUUU !
Alltid måste man städa.
Jag vet verkligen inte hur jag och Tony stökar
ner det så fort, kan bli hel stökigt efter bara nån timme
efter städning... Det är vi duktiga på båda två.

Fan glömde snusdosan på vilan : O
FAAAAAAN ! Måste jag hämta den eller klarar jag mig till...
Ja till när då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0