tisdag

  • Idag har Ada och Edla namnsdag.

Igår köpte jag en nagellack för 15 kronor.,
Jag har inte haft nagellack på mina fingrar på
säkert 10 år, eller i af inte på svin många år
för jag gillar det inte riktigt.
Hade riktig beslutsångest innan jag började
lacka naglarna men jag gjorde det
och det ser ut som att en unge klottrat på mina fingrar...
Sen så är jag så dålig på att måla med vänster hand,
jaaaa, rena barnkalaset på mina händer.
Men lite roligt är det facktiskt ändå : )

Inatt drömde jag massa knäppa och roliga drömmar.
En av dom var att jag och K skulle gadda oss på ett
drop-in ställe, K gjorde tre små pilar på revbenen
och sen var hon helt slut och låg och sov där
sen när det var min tur så visste jag inte vad jag skulle göra
så var det nån suris som jobbade där,
så jag fick ingen ny tatuering...

Åååååh, idag är det TV dag ! TJOHOOO !
Jaja, ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0