torsdag..

  • Idag har Emanuel namnsdag.

Jaha, jag vaknade ca tjugo över sju idag
fast jag somnade sent igår, sist jag kollade klockan var hon tjugo i två...
Ja så kan det vara ibland.
I förrgår anlände min käre vän Fia till Kiruna,
vart hon än vänt så har hon sagt; Har dom byggt om här ? Har dom byggt om här också ?!
Jaaa, det är inte ofta hon besöker denna stad.
Dom gånger vi träffas är vi antingen i Pite eller i byn.
Vi har haft roligt och trevligt.
Igår var vi med Vikke också.
Sen på kvällen hälsade vi på Nina och hennes familj,
det var så roligt så.
Åt en svingod macka där till kvällsfika,
den var sjukligt god ! Mmmm..

Inatt sov Fia hos sin bror och jag undrar varför hon inte är vaken ännu ?
Tjuvsover..

Igår hade jag så många tankar när jag lagt mig,
därför jag somnade så sent. Fick lite paniiiik.
Men jag kanske börjar veta vad jag vill bli när jag blir stor.
Frågan är ju såklart, går det ?
Jajja, jag vill ha en hund nu !
Jag och Fia pratade igår om våra drömhundar igår
och senare på kvällen blev jag ännu mer sugen på en liten valp...
Fias dröm vovve är en mops:


Min dröm vovve är en grand danoi, fast i den brunaktiga färgen:

Sen ska min jätte och Fias mini hund bli bästisar : )
HIhiiii, adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0