fredagggg

Sitter hos Lotta.
Vi var nyss och fikade på Safari,
för det var jag skyldig både Fia och Lotta : )
Sen kom även Vikke och hans brud.
Det var trevligt.

Jag längtar jätte, jätte, jätte mycket till påsken.
Fasen vad skönt det ska bli att få vara ute !
Och fint väder ska det bli, det har jag bestämt.

Jag funderar fram och tillbaka men kommer inte fram till nått vettigt.
Försökt se det från allas håll.
Varför ska jag ens lägga ner energi på dom tankarna ?
Känns lite onödigt.
Så jag SKA dränka dom tankarna.
Jag måste, för mitt eget bästa : )
Blir man sårad så ska man visst inte säga det till vissa.
Men då vet jag att jag ska hålla käft nästa gång.
För det är väl feeeeeeeeeeel.
Adjö med er tankar. Död åt er.

Så trist, min älskling jobbar till typ 23 ikväll, buhu.
Är så glad att han är min, min, min : )
Okej, jag ger upp för denna gång.
Hoppas alla får en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: tina

ja oj så kul det var idag! helt underbart! :D men HELT DÖD I KROPPEN! =)

2009-03-27 @ 22:23:53
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0