lite info om mig.... woho !

Tog av Nina samtidigt som jag läser hennes svar raderar jag det
och fyller på med mina egna, det blir som roligare så : p

Personfakta:
Namn: Lisa Heidi Carola M.
Kön: murvla
Ålder: jag var tvungen att tänka till ! Men jag är 21.. tänker igen om det är rätt ?
Längd: 165 står det på mitt pass
Smeknamn: Hmm, älskling, prinsessan, långkalsongen, stringfrallan, häxan, tant berg, fläskkröven, haha,
ja det är dom jag känner till i af
Hårfärg: svart
Ögonfärg: bruna <3
Har du någonsin:
Ätit sushi: ne, men vill tella
Stått på scen: jaa, men bara i karre typ : p
Varit ihop med någon som varit otrogen: inte vad jag vet : p

Klättrat på berg: Jadå : )
Sett vita huset: ja, på tv

Antingen eller:
Kallt eller varmt: på sommaren får det gärna vara varmt
Spets eller satin: ?
Svart eller rött: svart, rött är jul
Regn eller snö: snö, men regn är mysigt ibland
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: våren, men hösten är himla mysig den med !
Matte eller engelska: hade bättre betyg i engelska....

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: yes

Vet den om det: johodu
Vad tittar du på hos en man: vet inte, först kollar man på utsidan, men insidan är det allra viktigaste


Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Joooo
Kommit sams med dina föräldrar: har inte vart osams
Bråkat med en kompis: nix

Gillar du att:
Ge kramar: Joo, men inte alltid... inte alla
Ge massage: jaa, det tycker jag om
Gå promenader i regnet: njoo, när vi är i merta så brukar vi springa ut i regnet när de´t öser ner som mest.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade och inte så mkt annat speciellt

Svär du för mycket: tänkte: jaa, jävligt mkt...så jo.
När duschade du senast: kroppen duschas varje dag, men håret får vänta lite längre : p
Vilken färg är det på dina byxor just nu: har inga på mig
Vilken låt lyssnar du på just nu: Kanal 5, vakna med the voice

Vad är bredvid dig just nu: massa skrot bara


Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): ful som fan
Vad var det sista du åt: en sviiiiiiiiiiin god macka hos Nina igår kväll
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jag hoppas att jag och Tony alltid kommer vara med varann och alltid göra varann lyckliga, bad till Gud om det igår i min kvällsbön : D
Har du en lavalampa: Hahahahaha, nej
Hur är vädret just nu: solen skiner, men det är minus grader i af
Vad gjorde du igår kväll: umgicks med fia, vicke och sen hälsade vi på hos Nina med c:o
Vem pratade du sist med på telefon: hmm...tony.
Vad gör dig glad: mina nära och kära och så blir jag jätte glad när jag köper, kläder saker och skor

Vart skulle du vilja åka: nått varmt ställe

Vill du ha barn: Joo, en annan dag
Vad ska dom heta: Willhelmina kanske om det blir en flicka om det blir en pojke kanske den får heta Torgny om Tony är pappan.. hihi


Kommentarer
Postat av: lottabecca

haha, du har iaf haft en lavalampa en gång i tiden ;)

2009-03-26 @ 09:13:03
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0