- IG

Kakorna såg inte bara förjävliga ut dom smakade skit också.
Dom blev fan inte goda !
Är inte så besviken efs jag inte var sugen på sånt just nu.
Vad ska jag göra av dom ?
Jag kan ju inte slänga bort dom.
Kan inte heller ge äckliga kakor till svärmor/far.
Grannarna kanske ? : D
Äääh, får smaka imorgon och se om det är värt att spara.
Då får ni även bild på dom fula osmakliga kakorna.

Är ännu så förbannat mätt efter middagen...
Nu ska jag kika lite på internätet sen tv:n, sen sova.
Eller ta en dusch i oliv olja ?
Vi får se vilket jag hittar på av mina galna förslag !
Hahahahaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: tonnes känndis

Skärp dig, Lena är som en varg hon äter allt.

(hon tuggar inte ens)

2009-05-05 @ 08:50:58
Postat av: lisa

alltid lika kul med anonyma typer.... inte.

2009-05-05 @ 11:15:54
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0