helloooo !

Det gick jätte bra att jobba idag !
Var inte alls trött som man brukar kunna vara...
Det var även jätte roligt och jag trivs så bra med dom jag har fått jobba med !
Jag känner verkligen lycka när jag får jobba,
tror det känns ännu bättre när det är så kul också.
När jag slutade så åkte jag och Tony till hans mor och far
där vi åt och satt nån timme.

Nu har jag växlat av Lotta och ska sova hos Nina.
Lotta hade tyvärr inte tid för syster Nina idag.
Lotta har haft dags skiftet jag tar natt skiftet,
hon hade bägge skiften igår,
så jag förstår om hon är trött/less : p
Nä, skoja bara... eller ?
Men Ninas man har åkt och jobbat lite längre ner i landet
så vill hon inte vara ensam
och så måste hunden rastas och Nina vill väl inte
lämna en sovande unge helt ensam i lägenheten...
Ja, ni förstår.
Nu ska jag... inte skriva mer i af.
God natt ! Saknar redan min skatt Tony ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

men imorgon kommer jag igen :)

2009-05-11 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0