natt

Nu först har jag kommit hem och jag ska jobba imorgon....
Men det var värt de, för jag och Emma har haft en rolig kväll !
Kom på att jag skulle duscha också, så jag har blött hår. Jobbigt.
Måste nog springa ute på gatan så de blåses torrt,
eller så använder jag min hårtork.
TANDKRÄM!
Tandkräm har jag glömt att köpa idag.
Sparar tandborstningen till imorgon.
För mina tänder hade det ju vart bäst att borsta dom ikväll
men för min mun hygien så är det bäst att jag ser till så
jag har kräm till tänderna imorgon...

Ja, god natt !

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! =) Och jag håller med dig till fullo!

2009-05-09 @ 14:12:54
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0