off

13 timmars jobb blev det idag. Det känns bra
att förtjäna sin ledighet. Imorgon ska jag sova så gott så gott.
Eller ska sova hela natten så gott så gott men imorgon på morgonen
när andra ska stiga upp så får jag ligga kvar och sova i våran goa säng !
Synd att jag inte får mysa med min darling så där på morgon kvisten, buhuu.

Hela dagen har vart skit kul och jag trivs sååå bra med dom
nya människorna jag fått träffa och jobbat med !
Ett stort jävla plus i kanten asså !
En litet minus idag är att mina händer är så torra så det åter igen
har spruckit upp på fingrarna, jag måste ha knyten näve,
annars gör det ont, skriver nu med pekfingrarna för dom är "friska" och funkar.
Ja, tummarna funkar också men dom brukar man ju inte använda för att skriva på tangent bordet med...

Ikväll när vi kollade Talang 2009 så blev jag och M lite böliga
av grabben som sjöng I will always love you och nu orkar jag
inte skriva hela historien som jag tänkte men det slutade med att vi gap skrattade
och svamlade ändå mer. Lisa kan ha varit aningen övertrött.
Och alla vet ju hur man kan bli då.....
Nä, mina fingrar gör ont och jag är stolt över mig själv för hur lång text det blev trots det !
Hahahaaaaaaa.
Snart blir det sängen.
Klubbad säl kommer det bli, ja.
Slockna som ett ljus, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0