14:45

Jaha.. Nu sitter jag hos Lotta och har svart färg i håret.
Utväxten kommer så snabbt och jag måste färga typ 1gång/mån.
Det slog mig just att jag bara har druckit juice idag.
Var inte alls sugen på frukosten som erbjöds i mitt hem.
Men jag ska ju äta jul krubb idag så jag kommer bli mätt sen, gott : )
På tal om mat så vägde jag mig just, 51 kg !?
Herregud, jag tänkte att jag blivit smalare, men 4 kilo !
När jag gick i 7-8an vägde jag 47.
Men alltid när jag håller mig borta från godis och sånt där skräp
så brukar det kännas på en gång att jag blir lite mindre
och så har jag försökt att inte äta tills jag håller på att spy
och slutar istället när jag känner att jag är mätt och fortsätter
inte käka fast det är så gott, hehe.
Jag tycker 51 kg är lite, på senaste åren har jag vägt 53-56kg.
Men när jag kollar i spegeln kan jag inte tro att det är 51 jag väger.
Jag säger då bara herregud.
Med denna rumpa och lår som jag har vore det stå lite mer på vågen :p

Jaja, ska bli gott med julmat idag och imorgon
bär det av till IKEA, så kul det ska bli !
Våra kära vänner L & P åker med oss, extra kul : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0