bla bla bla

Hoff vad jag blir irreterad på mig själv.
Förra inlägget. Det blev så fel.
Det som snurrar i hjärnan kan jag fan
inte ofta få ut i ord när jag skriver.
Sen blir det ofta så mycket text som jag verkligen ogillar.
Får inte ens sagt det jag verkligen vill säga till er läsare.

Jag har verkligen haft en super duper helg
och kommer leva på den länge.
Har jag en dålig dag kommer jag bara behöva
kolla bilderna på mig och Fia och minnas vad vi sa,
gjorde och hur vi skrattade.
Jag vet att jag tjatar om den där Fia hela tiden
men ni vet inte hur mycket den människan betyder för mig.
Vi bor alldeles för långt ifrån varandra. Det är dumt.
Vi har växt upp tillsammans. Hon är som en syster för mig.
Nu får det räcka.
Det kommer nog bli massa inlägg här i bloggen inatt.
Känner på mig att det även kommer bli deep shit talk...
Det var längesen jag gjorde ett ordentligt djupt inlägg
så det kanske är på tiden ; )

Se, nu gjorde jag det igen.
Skrev mycket. Mycket skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0