Du är vad du äter

Åh Jesus vad mätt jag är !
Till middag åt vi köttsoppa (världens bästa maträtt) hos
Tonys moder och fader. Senare var jag och promenerade med
Lotta och Troja när jag kom hem igen var jag hungrig,
gjorde makaroner och korv så jag kunde äta och så Tonne fick
matback för morgondagen. Jag åt alldeles för mycket.
Känner mig som en stoppad korv nu.
Jag har svårt med att äta tills man är "lagomt" mätt....
Men det är ju så gott.... Som en kvinna sa i programmet Du är vad du äter
när hon berättade hur hon blivit så stor....

Fotat från älven mot stugan i Siikavuopio.
Oh du härliga höst.



Kommentarer
Postat av: Miaa

fan va gott, är typ hundra år sen jag åt köttsoppa, på riktigt, helt sjukt ju...jag vill ha KÖTTSOPPA.

2009-11-06 @ 00:25:14
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0