jag får betalt för att läsa böcker på natten...

God morgon...
Natten gick hur bra som hellst.
Har börjat läsa Magdalena Graafs bok;
Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Har läst halva redan inatt, det gick inte att sluta läsa.
Den är riktigt bra. Jag har märkt att jag älskar att läsa
böcker, det är ju riktigt skoj : )
Jag kommer nog aldrig i hela mitt liv läsa
en bok som INTE är verklighets baserad, nävär !
Skulle egentligen läsa teori, men jag ville hellre läsa en bok....
Läs denna bok om du inte redan gjort det.



Det var så otroligt tungt att GÅ hem imorse.
Jag ville bara lägga mig i en snödriva och slumra in.
Jag tänkte, om jag sover nån timme i snön så blir
jag ju lite pigg så orkar jag gå hem sen.
Men jag tog mig i kragen och lunkade väldigt
sakta hemåt. Gud vad sakta jag gick.

Jag är helt förvirrad och känner mig utanför och udda
som är vaken natten och sover om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Får du verkligen betalt för att läsa ?? från vilka då i så fall ??

2011-03-29 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0