Livet går snabbt

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Vaknade 15:oo när min älsklings pälskling kom hem.
Han brukar annars sluta 15:3o och vara hemma vid 16.
Så jag blev lite rädd och trodde det var en inbrotts tjuv.
Jag bah;
-Hallåå?..... Hallå?.... HALLÅ!?
Först trodde jag också att jag inbillade mig.
Sen när han inte svarade blev jag ju lite rädd.
Men det var ju bara han... mmm.... intressant, jo.

Idag ska vi beställa lite kläder också.
Det sitter fan i mig aldrig fel.
För min del blir det bara en kjol och 2 tröjor.

Denna vecka har verkligen gått snabbt.
Det är redan torsdag ! Eller är det onsdag ?
Neej, det måste vara torsdag för imorgon är det
fredag och då fyller mosters lilla piga 2 år.

Herregud vad tiden går fort. Snart är man död.
Näe men nyss föddes ju den där lilla krabaten.
Dax att ta vara på den här lånade tiden
som vi har här på jorden kanske....
Livet är kort. Det säger alla.. Nu börjar jag känna av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0