måste hålla ögonen öppna....

Inatt måste jag vaka så länge jag bara kan.
Och som typiskt är så vill jag ju såklart gå
och lägga mig nu när jag får och måste vara vaken.
Jobbar natt från och med imorgon och en vecka framåt.
Får se hur det kommer gå. Jag kommer vara en zombie...

Har letat efter min ögonbryns plockare, ni vet en sån där...
pinsett ? Ja, men den har jag letat efter länge.
Jag har skyllt på att det är Tony som slarvat bort den.
Jag var bomb säker. Okej, i af 90% säker på
att det var han. Han fick nog lite dåligt samvete så
som jag har klagat och skäll på han över detta.
Ja, men han använder den till att plocka ut stickor
och järnflisor från fötterna. Tur att jag inte är känslig.
Jaja, men hittade den idag.....
I min egen väska. I ryggsäcken, i ett av dom små facken.
Måste be om ursäkt imorgon för att jag skyllt på han
när det såklart i själva verkat var mitt eget fel : D

Nu är mina bilder från helgen överförda på datorn.
Kolla igenom dom och snart finns några här på bloggen : )
Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0